Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 5 квітня 2014 р.

Повернення

Чимало сталося в моєму житті з часу написання останнього посту або виготовлення останньої листівки. Щаслива новина яка змусила мене зібрати всі скрап-матеріали в пакет і заховати їх на найвищу полицю шафи. І найбільша втрата в моєму житті , яка зовсім вибила мене з колії. Відволікаюсь переглядом блогів, скрап-магазинів,надихаючись на створення майбутніх робіт,шукаючи  нові ідеї ,переглядаючи нові колекції  паперу.Так як скрапбукінг і кардмейкінг ,це моє хобі,я вирішила не виготовляти листівки які будуть накопичувати на собі пил,лежачи на полиці,тому планую виготовлення міні,альбомів,блокнотів)
Спробую свої сили в наборі в дизайн команду блогу "Скрап-истории" 



Показую свої останні листівки і тільдо-альбом для донечки,який я ось-ось доробила)



2 коментарі: